Tibetansk spaniel iFokus

Tibetansk spaniel

Etikettbilder-filmklipp
Läst 4084 ggr
[RoxannaH]
2

Bildtråd - BLACK AND TAN

Har ni en tibbe i färgen Black and Tan får ni gärna bidra med bilder på dem här. Glad

lillalycka
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Oj, det fanns inte många black-and-tan tibbar här :P Får fylla i med min! En underbar kille som heter nalle. :)

lillalycka
0

Valp :)

lillalycka
1

:)

lillalycka
2

Blev kanske lite många bilder nu men här ser man hans teckning lite bättre, för de som vill se hur färgen kan se ut :) När han var lite mindre var det folk som kom fram och fråga om han var någon typ av miniatyr-berner sennen haha :)

lillalycka
1

glömde bilden :P

[RoxannaH]
0

Gud så söt! Glad

yadhayezibas
2

Läckert med så mkt tanfärg på honom. Min mamma var bland de första att ha en black and tan tibbe för många många år sen. Han var så fin våran Ville. Ska se om jag kan hitta nån bild på honom och scanna in. Glad

lillalycka
1

:) Åh, vad häftigt! Coolt att kunna säga det:) Ja försök göra det! Har aldrig sett någon black and tanfärgad irl innan och hittat väldigt dåligt med bilder! Skulle df tycka det vore jättekul att se lite bilder på andra andra tanfärgade tibbar!

lillalycka
0

önskade man kunde redigera sina inlägg då jag har en tendes att skriva ! efter varje mening.. inser i efterhand hur "panikartad" min text ser ut heh :P

[RoxannaH]
1

#9 Kan ändra om du berättad vad till vad och i vilket inlägg Flört

lillalycka
1

Hehe det är lungt :)

Norberg90
2

Älskar Black and Tan färgade tibbar, eller djur överhuvudtaget. Jag har en tantecknad Belgisk hare (kanin) :)

Http://Angies-Kaniner,se

Lejonhuvad Kanin i Zobel Blå, Zobel Blå Manteltecknad och Madagaskar.

Dvärgvädur i Viltgrå

MayaNikkiRamses
0

Hej! Jag undrar om ni vill hjälpa till och göra en förteckning av Tibbens färger, ni har ju redan börjat så bra här! på Lokalavdelning Sydosts Facebooksida https://www.facebook.com/sstssydost så vi kan sammanställa den och lägga upp på SSTS hemsida?

Tack på förhand!

Admin

Tanja Lindgren

[Bambis]1
0

Prutt :3