Tibetansk spaniel iFokus

Tibetansk spaniel

Etikett: beteende-problem
Läst 1128 ggr
[Tilde]
1

Vad tycker din tibbe om snö?

Nu börjar ju vintern sakta närma sig (kanske redan är där i norra delar av Sverige), men vad tycker era tibbar om kylan och snön? 🙂

Här hemma blir det spännande att se vad Simba tycker! Vi ska upp till min familj i Västerås under julen och då är det förmodligen kallt och förhoppningsvis lite snö. 😃

Belimas
0

Tindra avskyr det och lunkar på i sakta mak i mina fotspår så hon slipper plöja igenom all snö själv.

Viggo vet jag inte än, det blir hans första jul nu i år så vi får se =)

[Tilde]
0

Haha vad gulligt! Tror inte heller att Simba kommer att gilla det så mycket, men jag hoppas det är lite intressant i alla fall! :)

Belimas
0

Hanen vi hade tidigare gillade snö, inte så att han blev tokig direkt men han hade inget emot att plöja i den i alla fall =) Samma med mina föräldrars tibbetik, hon har inte heller något emot det.

[Tilde]
0

#3 Vad mysigt :) Simba ogillar regn, men har inget emot vattenpölar, haha. Vi får se vad han tycker om snö (om vi får någon snö i år).. 😃

Belimas
0

Haha ja då skulle du se min tjej, maken till fin i kanten får man leta efter ^^ Regn och vattenpölar är i klass med snö enligt hennes åsikt. Hon VÄGRAR att gå i vattenpölar om hon absolut inte måste, går det så zickzackar hon emellan dom alt. hoppar över men om det inte går så tripper hon sakta över på tå xD

Ja jag hoppas på snö i år efter att vi hade en grön jul förra året =/ Snö hör till vintern och det är en av mina favoritårstider så tummarna hålls stenhårt här att det snart blir kallare ute ^^