Tibetansk spaniel iFokus

Tibetansk spaniel

Etiketttips-trix
Läst 951 ggr
[Tilde]
0

Senaste köpet

Här kan vi dela med oss av våra senaste köp till våra tibbar! 🙂 Länka gärna eller lägg upp bild på det ni köpt (inget måste såklart).

[Tilde]
0

Jag har beställt lite gott till Simba! Bland annat två olika sorters godisar (båda 100% naturliga, såklart), en med torkat kycklingbröst och en med torkad fiskhud. Sen köpte jag ett 100% naturligt tuggben av torkad kohud med kycklingkött på - omnomnom. Sist men inte minst blev det en "bordstablett" då Simba alltid lyckas spilla blod och allt vad det är utanför sin skål när han äter (han får ju BARF). 😃

Ska även beställa benmjöl och några fler godbitar snart! hehe :) Bilder kommer när jag får hem varorna!

Vaargen
0

#1 vad är det om det inte är 100 procent naturligt?

[Tilde]
0

#2 Massa tillsatser och grejer? :)

Vaargen
0

#3 Okej, jag har inte sett så mycket ben med tillsatser eller köper det aldrig iallafall

[Tilde]
0

#4 Finns på nästan alla djuraffärer vad jag har sett, tyvärr. Jag har inte möjlighet att köpa ben från slaktare så man får ta det näst bästa. 🙂

Vaargen
0

#5 Står det att det är tillsatser i då eller?

[Tilde]
0

#6 Ja konserveringsmedel och andra saker har jag sett. Står inte på alla sidor men jag köper bara där jag är säker på att det är 100% naturligt :)

Lisjas
0

Är era tibbar också mycket kräsna på godis? Vår hane leker oftast bara om han får ett ben. 😃

[Tilde]
0

#8 Ja! Eller han gillar godiset i början men tröttnar väldigt lätt så något han älskade en dag kan vara ointressant nästa. Sen blir han mer intresserad om man försöker ta godisen ifrån honom, för det är ju "hans" redan. 😂

Anomiz
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min är inte kräsen över huvudtaget, har inte hittat nåt än han inte tuggar i sig allt ifrån hundgodis till jordgubbar.. ;)

Han kan gömma en del av de mellan kuddarna i soffan, under en matta osv och så hämtar han de när han blir sugen nån dag senare.. Kan hitta mycket spännande när jag städar.. ;)

De sista jag köpt är en ny borste och kam då jag gav bort mina till mina föräldrar som tyckte dom var så enormt bra

[Tilde]
0

Vi beställde en "Furminator" (fast ett billigare märke) och Simbas favoritgodis. Hoppas på att det kommer idag eller senast imorgon 😃 Simba fäller som en galning just nu - det ligger tussar överallt!