Tibetansk spaniel iFokus

Tibetansk spaniel

Etikettfoder-matvanor
Läst 1544 ggr
[Tilde]
0

Vad ger ni för foder?

Som titeln lyder, vad ger ni era tibbar för foder? :)

Vi håller själva på att börja med BARF då Simba har ätit ett så dåligt foder fram tills nu. Jag såg direkt på innehållsförteckningen att det var något skit… Så ja, vi börjar sakta men säkert med BARF. 🙂 Just nu äter Simba ACANA Pacifica, vilket är ett torrfoder bestående av 60% viltfångad fisk och 40% av grönsaker och frukt. Vi ska snart köpa in Rigtig hundemad och börja barfa på riktigt.

stallnysater
0

Vi ger HALLA Medium och HALLA JUNIOR till våra tibbar :)
Svenskt foder och perfekt balans med protein och fett (26/20) :)
Dessutom bra pris :)

~Sandra~
-Medarbetare på ponnytrav.ifokus.se
-Medarbetare på tibetanskspaniel.ifokus.se

Belimas
0

Vom og Hundemat får våra tre.

[Tilde]
0

#1 Inte hört talas om faktiskt! Men så bor jag ju i Danmark också. 🙂

#2 Det har jag faktiskt funderat på, men det var lite halvsvårt att få ta på här där vi bor. Verkar vara ett jättebra foder dock :)

Tibbespaniel
0

Four friends valpfoder, men ska snart byta till vuxen. :)

Belimas
0

Ja vi är jättenöjda med VoH, nackdelen är att de lätt går upp av det så vi har börjat ge den varianten som innehåller lite ris som inte är lika energität som de andra sorterna de har men utöver det så är det toppen =)

[Tilde]
0

#5 Jaha! Då förstår jag :)

Simba är så kräsen med mat så jag tror att han kommer att gå upp i vikt när vi börjar med barf - han äter väldigt dåligt som det är nu, tyvärr.

Anomiz
0

Bumbi får Acanas torrfoder uppblandat med lite av VOM färskfoder, gillar att de är produkter utan tillsatser och spannmål :)

TibbenAlice
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Alice äter puré natural senior dog

[Tilde]
0

Vi började faktiskt barfa Simba bara en vecka efter vi testade Acana just för han fortfarande åt så dåligt. Nu ÄLSKAR han sin mat. Har aldrig sett en hund som faktiskt älskar själva maten så mycket förut (förutom hundar som älskar allt möjligt ätbart). 😃

Nästa hund kommer nog få Mush (de där "köttbullarna"), lite enklare än torrfryst barf som ska delas upp i portioner på ett helt annat sätt.