Tibetansk spaniel iFokus

Tibetansk spaniel

Etikettpresentationer
Läst 1496 ggr
[RoxannaH]
1

Presentation av sajtvärden

Tänkte göra en liten presentation om mig, så alla får ett hum om vem som är Sajtvärd här. Glad

Jag heter Roxanna och jag är 18 år. Jag bor i Sandviken, Gävleborg tillsammans med min fästman och våra djur. Vi har bland annat 2 hundar, katter, dvärghamstrar, möss, kaniner med mera.

Min ena hund är en Tibetansk Spaniel som heter Mira. Hon är en valp på cirka 2 ½ månad. Hon är inte 100% renrasig. Hennes pappa är ren tibetansk spaniel med stamtavla. Hennes mamma är 75% tibetansk spaniel med lite lhasa apso, shih tzu och yorkshireterrier.

Min andra hund heter Caesy och är en blandrastik på 10 månader. Hon är 50% yorkshireterrier och 50% schipperke. Hon är svart, har ståöron, "grisknorr" till svans och ganska kraftigt byggd. Hon väger cirka 6 kilo.

Sen bor här en del katter också. Så det finns många lekkamrater.

Jag går för tillfället bara hemma om dagarna. Jag har precis blivit inskriven på ett coachingprojekt via arbetsförmedlingen. Och väntar för tillfället på nästa möte.

För övrigt så har jag några andra intressen, mer än djur då vill säga, och det är bland annat att titta på film, gå på bio, ibland gå på fest, träffa kompisar. Och lite annat.

För att få veta mer om mina andra djur, kan ni kika in på min hemsida/blogg Mysticblackmagic.

Så nu vet ni lite mer om mig! Och jag hoppas ni gör en presentation om er också!

Belimas
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kan väl skriva lite snabbt om mig också =)

Therese heter jag och är 28 år, bosatt i Uppland. Jag har 4 tibbar tillsammans med min mor (kennel) men 2 som är helt egna även om tanken är att den ena ska säljas.

Är uppväxt med hundar, eller ja djur över huvudtaget, och förutom tibbe så har jag även planer på kleinspitz i framtiden =) Bor själv med mina hundar och jobbar till och från på en förskola men letar efter en fast anställning.

På fritiden åker vi runt på hundutställningar med jämna mellanrum, runt om i landet.

3 av våra tibbar, fr.v. Mimmi, Tindra och Chicko

[RoxannaH]
0

Åh vad roligt att få veta mer om dig! Och gud vilka fina vovvar! Glad

Belimas
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tack så mycket! =) Här är den 4:e förresten, jag har ingen bild än på alla 4 tillsammans.

[RoxannaH]
0

Åh nej vad söt! Kyss

Anena
0

#3 Så sötKyss

Nu blir man sugen på en tibbe igen. Men, men, det får bli i framtiden.

Belimas
0

#4+5

Hehe ja hon är sockersöt Kyss men full i f*n ibland så hon är en livlig liten dam, mamma hund börjar ledsna rejält på henne nu Flört

[RoxannaH]
0

Hihi kan lova att min valp är full i *** ibland också! Förvånad

Gräver gärna ner sina hundben i kattlådorna, kissar i lådan med mera! Haha!