Ny sajtvärd?
Skriver en tråd om det är någon som vill bli sy Sajtvärd? Vet inte om den här sajten har någon Medarbetare, men jag skulle nog kunna tänka mig att vara Medarbetare här om sajten får en ny Sajtvärd då orginalvärden lämnat iFokus.
Någon som känner sig manad?
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Putt, ingen?
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
När TV stod både utan Medarbetare och Sajtvärd, då alla lämnat iFokus, mejlade jag Niclas och bad om att få hand om sajten då jag inte ville att den skulle dö ut. Jag är inte myndig, så han la in mig som Medarbetare. Nu ska jag snart skriva över mig som Sajtvärd på forumet snart, då jag fyller 18 nästa vecka.
Såg att du funderade på vad en Medarbetare gör i tråden på HIF. Man skriver artiklar, hjälper till att hålla forumet aktivt genom att skapa nya trådar och besvara dem som finns, hjälper till att bolla idéer med övriga Medarbetare och Sajtvärd, flyttar trådar som hamnar i fel kategori och kollar igenom dem så inga inlägg bryter mot reglerna. Det är i stort sätt det man gör.
#2 tyvärr så har ju jag inte tid att driva en sajt :/ tack!
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Har du tipsat om detta inne på Support?
#4 nej, men smart!
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Btw tog jag upp vad man gör som Medarbetare, inte Sajtvärd. Så har du inte tid med det, hur ska du kunna vara Medarbetare? :p
#6 är det inte stor skillnad? Jag har fått uppfattningen om att det är mer krävande än Medarbetare, eller? Dessutom är jag inte 18 än, blir 17 om några månader ;)
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
#7 Men va? 🤔 Det jag skrev i #2 rör ju just vad medarbetare gör. Jag har inte uppmuntrat dig att bli Sajtvärd någonstans. Naturligtvis är det mer krävande att vara Sajtvärd, man kan inte bara hoppa av hursomhelst utan har större ansvar än om man är Medarbetare. Man gör allt som en Medarbetare gör, men det är även ens ansvar att se till att ha fungerande regler, ta alla huvudsakliga beslut (typ regler), och se till att forumet hålls aktivt och att medarbetarna bidrar med något till sajten osv.
#8 du frågade hur jag kunde ha tid med att hjälpa till som med Medarbetare, och inte Sajtvärd? Så jag svarade, och jag vet att du förklarade vad en Medarbetare gjorde och inte en Sajtvärd :)
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Nej. Jag tog upp hur det är att vara Medarbetare, och på det svarade du att du inte har tid att driva en sajt. Vilket jag naturligtvis tolkar som att du inte har tid att vara Medarbetare, för jag pratade inte om att bli Sajtvärd. Och då undrade jag varför du ska vara Medarbetare om du vet att du inte har tid att hjälpa till att driva en sajt ;).
Alltså, jag har ju tid att hjälpa till att driva en sajt, men inte att ha den själv :) dessutom kan jag inte det då jag är minderårig. Tror vi menar samma sak men talar "olika språk" :)
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
#11 - Ja, jag tror också vi menar samma sak egentligen 😉. Jag hade iofs kunnat driva sajten för att få igång den tills någon Sajtvärd dyker upp, men jag har inget intresse för den specifika hundrasen alls…
#12 synd :/
_(f.d MelvinMimmiLufsen)